maandag 20 april 2020

Nieuws van de juf !



Dag lieve sloebers,

Het wordt nog eventjes wachten vooraleer we elkaar terug zien in de klas ! Gelukkig valt het weer mee zodat jullie veel buiten kunnen spelen en krijgen jullie vanaf deze week weer leuke opdrachtjes op SS te zien !
Op maandag, woensdag en vrijdag zijn de opdrachtjes zowel voor K2 en K3, op dinsdag en donderdag zijn er opdrachtjes rond schoolrijpheid voor K3 !
Geniet ervan en laat de reacties maar komen !!!
Ik mis jullie vanuit mijn kot en kijk ernaar uit om jullie weer in mijn klasje te kunnen verwelkomen !

Lieve groetjes en een dikke knuffel !
Juf Marieke

Van juf Jolien kreeg ik enkele leuke links die ik ook met jullie wil delen :
° Op de website van smartgames kan je gratis een login maken om zo verschillende spelletjes online te kunnen spelen
° Op KiwiCo kan je je abonneren op verschillende ontdekkingsdozen per thema
° Op Foozle.be vind je eveneens een uitgebreid gamma aan denk- en leerspelletjes zoals smartgames

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgende kleuters zijn nog steeds niet aangemeld op Smartschool, we raden sterk aan om dit in orde te brengen, zo raken we de voeling met de school niet  kwijt ! :
SHAAM    LIAM
Alvast bedankt !
Juf Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten