zaterdag 8 oktober 2016

Werk eens zonder thema !

Na het kermisweekend hadden de kleuters heel wat te vertellen  : Juf, ik vond het vuurwerk supermooi ! En ik kon de kwast grijpen ! Ik heb frietjes gegeten en ook oliebollen ! ... En ik was wel wat bang op de shaker ! ... En  ik heb 2 km gelopen ! ...
Heel enthousiaste herinneringen aan dit leuke weekend !
Maar ook in de klas deden we leuke dingen :



Kegelspel ...




Bollo smitto ...


Spelen met de ballonnen ...

Op de blokken ...

Vrij tekenen over het vuurwerk ....




Geboortegeschenk maken voor het zusje van Kyrano ...




Puzzelen  ...





Op donderdag gaan we om de 14 dagen in de zandbak spelen ...

Uno spelen met de juf ...





Draaimolentje spelen ... superleuk !

Bijna tijd om naar huis te gaan ... Deze 4 dames gaven een concert ten beste ! ...

Op dinsdag kwamen de studentes WPL zich voorstellen. De studentes zijn op dinsdag en donderdag aanwezig in de klas ! Voor onze klas wordt dit juf Louise. Welkom juf Louise !





We kregen niet alleen bezoek van de nieuwe juffen, er kwam ook een vriendje bij in de klas : NORAH !


Na een lange afwezigheid mocht Norah terug naar school! Manon maakte haar wegwijs in de klas!
Welkom Norah ! We zijn blij dat je er opnieuw bij bent !

Groeten,
Juf Marieke























Geen opmerkingen:

Een reactie posten